Thursday 24 February 2011

E X A M M M M !

Oh My God ! Lagi 1 2 3 4 5 . Err, bpe hari lagi eh. Haa ! setelah dihitung, dikira, di tolak, tambah, darab, bahagi, tggl 5 hari je lagi, ulang balek yer 5 HARI ! omg. I'm dead. Exam is killing me >.<" and, aku still chill. Tak study pape pon lagi. Huh =.= Ena oh ena, bile kau nak jadi rajen neh ?


Skrg da nak masuk bulan 3 da pon. Haihh. malang sungguh bulan 3 neh yer. Tp, malang awal-awal bulan jer. Akhir bulan tak malang okeh. Uishh. Tak sabar rase nak tggu 30/03. Heee. Nak tao ape yg best 30/3 tu? Jeng jeng jeng ! sbb _______ biarlah rahsia. hehehe. *Hish, ape aku membebel neh. Terkeluar dari syllabus da neh.


Oke oke oke, back to our topic, aku tak study pape pon lagi ! Ape nak jadi lah aku neh. Kan best aku neh natural born mmg rajen. Hmm, K lah nak merajen kan diri untuk gi study ! *ceh, kate nak study, pasneh study ke mane, TV je lebey. Heheh.

Bubye :D










Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment