Thursday 24 February 2011

M i n n :D



                                                                  
Minn 




Neh salah sorang BESTFRIEND aku. Name dye Minn Aziz ! *wekkk* "Minn oh Minn aku tao skrg kau tga senyum kuceng sorang-sorang kan ?" HAHA. Xde lah tu name gedik dye je. Name dye Siti Aminah Bt Ghazali :) Dye neh gile-gile same cam aku. hehehe. Stiap hari mesti dye kaler-kaler hati aku. heeXD

And, for your information, dye neh lah yang tlg aku edit-edit belog aku neh. Dye edit layout, dye letak algu, dye edit tulisan kt belog aku yang dulu nya buruk mcm titanic pecah. Maklumlah, aku neh kan baru nak berjinak jinak ngan belog, so, aku mintak dye tlg aku buat semue nye *tak de lah semue sgt. ade jugak aku buat sendiri* HAHA. Tp, 60% , dye yg buat. hee. Cantek kan belog aku ? Cantek kan cantek kan ? *kembang da hidung kau min* HAHA. Tak cantekk pon ! Langsung ! Cume CUTE GILER kot. Act, tak de lasampai giler. HAHA.

Thats alll for now. Nak puji lebey-lebey kan, nati perasan sorang-sorang. hehe. SAYANG KAU LAH 






Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment