Sunday 27 February 2011

OUR drawing :)








sila click gmbr di atas untuk tumbesaran :)

*makcik kt kampung ade astro Byond*



Assalamualaikum :D


Tgk gmbr tu ? comel kan ? comel kan ? Comel kan kan kan ?! *lau tak comel pon, kene cakap jugak comel !* Hee XD Neh lah hasil tgn seni drpd Minn and Tann ! Hee. Act, Dyorg saje dtg lepak-lepak kat umah aku. Then aku ajak dyorg maen lukis-lukis :) 

Hasil nukilan Minn - Rumah kaler merah tu, rumput-rumput and bunga tompok-tompok kaler pink tuh * mcm bunga taik ayam je aku tgk. hahaha

Hasil tgn Tann -Burung patah sayap, orang lidi cacat and payung patah. haha

Hasil lukisan aku - awan, langit, matahari, lampu, cahaya lampu, hujan andd Astro Byond :D

Comel kan lukisan atas tuh ? aku lah yg soh dyorg lukis sume tuh. kirenye dyorg hanye menurut perintah. And aku yg mencutekan lagi gmbr tuh. Hee. kire nye hasil kerja aku lah sume tuh. HAHAHA. *jgn maraa eh korg. gurauu :p *


Esk, ktorg nak lukis bende laen plak ! Hee XD


Bubye :D 









Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment