Thursday 24 February 2011

W oh W !

ehem ehem ! ^^

Assalamualaikum ! x jawab dosa, jawab sayangggggg sayaaaa :D *style maria elena gtuwww. HAHA. Hmm, Hari neh aku nak cite psl seseorang neh. Name dye... jeng jeng jeng ! W****.! Hehehe. Korang tak payah tao lah name dye. Pggl W je cukup. Hmm, act dye neh kawan aku merangkap bestfriend aku lah jugak. Ktorg neh mcm kembar. Same kecik. HAHA.


Aku suke kawan ngan dye. Aku neh same kepale jugaklah ngan dye, tu yang buat ktorg agak serasi. Cuma dye rajin siket drpd aku * siket je yer. hehehe * Tp, sejak dua menjak neh, ktorg jarang berborak, jarang ketawa same-same, jarang mcm-mcm lagi lah. Ktorg mcm da tak rapat mcm dulu. Aku pon tak tao lah nape dye mcm nk jauhkan diri je dari aku. Hmm, ape salah aku ek ?


Aku da buat mcm-mcm cara dah untuk try mesra ngan dye. Tp, stiap kali aku tnye dye ape-ape, dye mesti jawab dengan nada nak marah. Kalau aku bg dye gula-gula, dye tak nak. Lau aku ajk berborak, dye mcm acuh tak acuh je layan aku. Urghhh ! Aku rnduu nak gelak-gelak ngan dye T.T terseksa jiwe raga aku. Sbb dye antara orang yang plg dekat ngan aku. Aku pon tak tao lah nak wat cemane lagi. Sedih lah. Harap-harap ktorg rapat mcm dulu lagi.



*Nasib baek lah kawan-kawan sejati aku [ minn dilla tasha aliya bella tan amalia aien ] sentiase ade di sisi. Walaupun dyorg tak same kelas, time rehat selalu rehat same-same. Perangai gila-gila dyorg selalu buat aku gelak & happy memanjanggg ! Hee XD thanks korang ! *
Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment