Thursday 28 April 2011

ouh awakkk ! ♥

Assalamualaikumm ! ^^



credit ; saranghae012.tumblr.com

her doodles are soooo cute ^^



Happy gile ai neh ! Nak tao nape ? Tanak sudah. Orang tak cakap ngan dye pon ! haha,





Dear Awak, mulai saat neh, saya sayangggggggg sgt kat awak. Awak lahh segala nya bagi saya ! ILY awakkk ! :)) 




Ouh aku dilambung cintaaaaaaaaaaaa ! Thanks awak. Sbb buat hati saya ada taman. Auww. You're soo sweeet ! ♥ Heee.


Dye lah yg buat hati aku mcm nak pecah. Happy tahap rase mcm nak terjun bangunan. Name dye  _______ . Dye neh dikategorikan smart lah jugak atau lebih tepat, cute. Kulit dye licin gile ! Fuhh. mate dye beshaaaa. I like. First time aku jumpe dye, aku dah jatuh longkang  hati. Heee.


And, skrg, dye dah jadi someone special dalam hidup aku. ILY awak 





Korang nak tao satu bende tak ? Alaa, jangan la kasi tao orang laen ek. Rahsia kite-kite je yer. Sebenarnye kan, sebenarnye.. errr. Kan..Kann..Kannn..Alahh Malu laa nak cakap. Oke-oke. Aku tak yah cakap. Aku tunjuk gmbr dye jelah senang.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Jeng Jeng Jeng !





My Incik Katak. Tgk tu, licinnnn kulit dye. Cute tak ? ^^



THE END



YAYY ! Korang dah kena TIPUUU ! Yayy yayyy yayyyyyyy ! 


Oke dah-dah. Cukup.

I'm only 15 la. Terlalu muda lagi untuk bercintan cintun neh. HAHA





Sekian Terima Kaseh !




Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment