Thursday 28 April 2011

Si Budak Cute !

Assalamualaikum ! ^^


Apesal lah budak Maddi Jane neh cute sangat ? 



Aku suke MADDI JANEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEE EEEE!


Okay. Over dah tu. Stop.



Hari neh, idea aku entah menyorok kat mane tah time aku nk post entry baru. Dye merajuk lah tu. nanti dye datang balek lah tu. Huu. So, aku pon, aku tak tao nak post pasal ape, aku saje lah nak post pasal Maddi Jane. 


First time aku dengar si budak Maddi Jane neh nyanyi bile abang aku Hariz tuh bukak kat youtube Maddi Jane - Impossible [cover]. Start dari tu lah aku suke suare dye. Kalau dye nyanyi, feeling habes !

Lepas tuh, aku pon denga la sume lagu yg dye buat cover. Aku tertarek dengan video Maddi Jane - Price Tag  [cover] . Dye nyanyi lagu tuh, mcm enjoy je. Pastu style mcm happy je lagu tuh. best ! 
Then, aku dengar punye dengar cover-cover yg laen, aku terminat pulak kat lagu Maddi Jane - Jar Of Hearts [cover] tp, jiwang sket lagu neh. HAHA.

Lagu again & Falling to pieces pon best Si Budak Maddi Jane neh nyanyi. Senang kate, memang aku layan sume lah lagu yg dye buat cover ! Sbb dye nyanyi better drpd penyanyi asal. Most of the songs la kan. 



K lah. Nak termunatah dah mengadap mende alah neh dari petang tadi.


Bubye !




Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment