Tuesday 1 March 2011

ALHAMDULILLAH =D















*Muke happy terlampau =D*




Assalamualaikum :D


Hari neh aku pekse Bm1 Bm2 Math paper 1. Senang hati je buat Bm kertas 1. Alhamdulillah. Allah bagi petunjuk gerakkan hati aku untuk wat latihan pmr 2010 semalam. Bile time bukak je kertas pekse Bm1 td, riaksi muke aku mcm kt atas tuh. Soalan sejibik sejibik keluar mcm ape yg aku buat smlm. Happy giler ! 


Time aku nak bukak kertas pekse tuh, Teacher Mazidah yang comey-comey lote tuh ade kt belakang aku. Bile aku jawab soalan sambil tersengih-sengih, dye tgk pelik je kat aku. Then, dye g depan. Duduk kt meja guru. 


Pekse start kol 8 a.m. Aku siap jawab soalan Bm1 tuh, kol 8.15 a.m. HAHA. Pekse abes kol 9. Akibat boring yg melampau, aku pon check bape banyak kali sume soalan yg diberikan. Belek, sampai nak terkoyak kertas pekse tuh. HAHA. Disebabkan tak tao nak buat ape, aku pon lukis-lukis lah gmbr kartun kt belakang kertas tuh, habes penuh aku conteng. HAHA. 


Lepas hasil seni aku penuh kt kertas tuh, aku tgk jam, perghh baru kol 8.30 a.m. Aku pon kejap duduk kut tu, kejap paling kut neh. Tengok-tengok orang tga jawab pekse. Pastu buat-buat jatuh pemadam lah ape lah. Saje je buat cam tu sebab nak berdiri. Lenguh duduk lame-lame. Then, aku letak muke aku kat meja, aku pandang sane, pandang sini. Aku buat bunyi-bunyian, ketuk-ketuk meja lah, kikis-kikis meja lah, aku nyanyi lah ape lah. Aku nyanyi sampai satu kelas denga kot. HAHA. Padahal aku rase volume aku habes slow dah. Maklumlah suasana senyap sunyi, bunyi benang jatuh denga. HAHA.


Andd, fyi, td aku check jawapan kertas Bm1. Aku jawab semua btol kecuali nombor 40. Perghh. Patut dah btol dah. Aku gi gedik bace, then gi buat analisis sendiri tuh wat pe ! lau tak btol sume dah. Tp, tak pe. Terima takdir. Lebih baek salah 1 drpd salah 5 kan ? Hee :D


Bm 2 pon agak senang, sebab da agak keluar soalan ape. Time aku nak buat bahagian C punye, Tangan aku neh gedik nak tersilap urat. Dengan tangan yg berpeluh-peluh sbb debaran jantung yang kencang, aku tabah kan jugak tangan aku neh untuk menulis. Alhamdulillah sempat siap :)


Math pulak, kebetulan keluar ape yg aku bincang bersama Adelin & Ilya smlm. Alhamdulillah :) But, stil byk salah :(


K lah mate aku neh dah kuyu dah. Aku nak jage tangan aku neh supaye tak terseliuh. So, I should stop here okeh :D Jumpe lagi yer !









Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment