Friday 4 March 2011

Ngantokkk =.=















HAIIII !  Assalamualaikum :D



Lame dah aku tak update blog. Aku pon tak tao nape semenjak dua menjak neh aku jadi malas nak update. Maybe sbb aku ngantok kot. Yelah. Aku kan exam. Setiap pagi nk gi skola, aku bgn lebih awal drpd biase. Cecece biaselah budak rajen kan. HAHA. Senanye bukan sbb rajen. Aku gi skola awal pon sbb sempat lah nk study sket time sblm exam uh. Hehehe. Maklumlah, busy terlampau sampai tak sempat nak study. *Ceh, perasan. Padahal busy dok online. HAHA*


Hmm, paper BI MATH PAI BA mmg "senang" giler wa cakap lu. Pergh. Jawab sambil tutup mate pon bleh. *Memang lah bleh jawab sambil tutup mate, tembak tu gak. HAHA*


Tinggal 2 hari je lagi nak abes exam. Oh my =.= Cepat la abes exam cepat la ~ kene bersedia untuk berperang bermati-matian 4 paper je lagi. Then, IM FREEE EEE =D


Ai ahad neh paper Sej andd science. Pergh. dua2 yg nak kene hafal. urghh ! Lagi lagi sejarah yg tak pernah nak dpt tutttttttt ! mne leh ckp.  =.= Sian aku. Sejarah ouh sejarah. Come, come to me babeyh. You know that i love you so much right , bebeyh ?  HAHA. Sejarah, sejarah nape lah kau degil sangat eh ? Sejarah plak yg kene. Padahal tuan dye yang pemalas. *geleng-geleng kiri kanan*




p/s - esok skola tapi, aku malas nak pegi lah. Nak qada' tido. hehehe




K Lah ! bubyeeeeeeeeeeeeeee blog ku sayang. Nati ena update lagi eh. Muahhh !




Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment