Sunday 6 March 2011

I LOVE HER









* ini NIA. betapa perlunya kesabaran yang kental untuk lukis gmbr neh saje. *






Yawww. Whats up guys :D So, hows your day ? 




Tgk gmbr kat atas tuh, comel tak ? comel tak ? TAK ?! COMELL LAA. haha. Itu ialah AIN AZMI aka NURUL AIN BINTI AZMI aka NIA aka AIN aka bestfriend aku mase kat skolah agama dulu.  Kat skolah kebangsaan tak de la rapat sangat sbb laen-laen kelas.  Ktorg rapat kat skola agama skali ngan Faizah. Faizah tua setahun dari ktorg. Tah kat mne lah Faizah skrg ek. Time aku pindah Kelantan, trus ktorg lost contact. Huhh. Faizahhh ! rnduuu kauu. 


Hmm, lepas aku pindah kelantan je, aku ngan Nia neh  terus tak contact langsung. Ade jugak aku try call dye, tp mcm-mcm halangan berlaku. Haihh. Then, slps setahun/ 2 tahun berlalu, dye add aku kat facebook. Aku bley wat tak tao jek. Act, aku tak cam pon dye. Bile aku tgk-tgk gmbr dye lam Facebook, aku rase mcm kenal je. Tp, tah. Tak cam. Yela, 2 tahun dah berlalu, mesti dah berubah kan ? Dye pon bukan nak tgur aku awal-awal. Buat dek je. HAHA


Setelah sekian lame, dye pon tetibe tgur aku. "Weh ainaa ! kau tak kenal aku ke ?" *something mcm tu la kot. aku pon da tak ingat * Aku pon balas, "err, sape eh neh ?" "Laa, kau bley tak kenal aku ? Aku ain laaa."
"Ain ? AINN ? Ainnnnnnnn ! aku rnduu giler kat kauuuuu ! " And the rest is history.


HAHA. naseb baek dye tgur aku. Lau tak, mmg aku tak kan dapat contact balek ah ngan dye. Aku rnduu giler kat dye ! Dulu, kat skolah agama, aku, Ain & Faizah selalu buat jahat same-same. Memang ktorg nakal. HAHA. Andd, time ade exam, ktorg slalu dapat nombor 1, 2 , 3 dalam kelas. Lau ain dapat nombor 1, aku dapat nombor 2, Faizah dapat nombor 3. Nombor 1, 2 & 3 tu mmg ktorg je lah yg conquer senang cerita. Sampai ustaz suroh ktorg bace Al-Quran je. Budak-budak laen kene pekse. Ktorg tak payah. Yeahh. ktorg makan dalam kelas pon, ustaz tak marah. Lau budak laen yg makan dalam kelas, memang ustaz akan marah. Memang best ah. Kan ain kan ? HAHA








Andd, the rest is history. Aku malas nak cite panjang-panjang. Biarlah ia menjadi kenangan terindah buat kami :D



I LOVE YOU LAH NIAAA ! 







Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment