Tuesday 8 March 2011

Gembira nye dalam HATI ♥









*nyummmmmmmmm*



Assalamualaikum :D



HAPPY GILER :D Hari neh kakak aku balekkkkk dari KL ! ooo yeahhh ! senang nak paw dye. hahahah. Nanti abg-abg aku plak balek, then, kte gi cuti-cuti 1Malaysia dgn familyyyyyyyy akuu. wee. Best nye :D Tak sabar rase !


Tapi, hari khamis jumaat sabtu neh, straight aku kene gi extra class ! hari jumaat tu lagi lah tensen. Straight dari kol 8.30 am sampai kol 5.30 pm. perghhhh ! memang tetttttttttttttttttttttttttt lah. Tak sanggup nak taip >.<"


Okeh, kte biar kan psl extra class tu dulu. Tadi, time kakak aku sampai, kakak aku bawak balek bykkkk CHOCOLATES :D nyummmmm. Gmbr kt atas tuh, antara jenis-jenis chocs yg kakak aku bawak balek. Byk la jugak. Boleh lah nk buat stok untuk 2 3 hari neh. Memandang kan aku je yg asek kunyah sume chocolate tuh, nmpk nye, akan habes dlm 1 hari je kot. hahhaha


K lah. Aku mls nk tulis panjang-panjang. Bubye :D

P/s - Aku asek dok kuuuunyah je chocs dari tadi. Alamatnye, jap lagi atau esk, memang akan diserang allergy habes-habesan lah =.= 







Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment