Thursday 24 March 2011

MALASSS





Heyyo peeps !



Hajat nak sambung ape yg aku nak post smlm. Tp, disebabkan battery lappy neh smlm tetibe je ngade-ngade nak kong, aku pon tak sempat nak tules pape pasal yg aku nak citekan smlm. Time tu, idea datang mencurah-curah. Bile dye suda kasi warning, Shushhh ! trus idea hilanggg =.=


So, aku malas lah nak tules ape yg aku nak cite smlm, sbb aku da lupe da ape yg aku nak cite. HAHA. So, ( lagi ! ) ai neh aku nak start cite psl mende laen plak eh.


Semenjak dua menjak neh, aku da malasss nak lukes-lukes gambar kartun mcm dulu. Try tgk entry-entry aku yang dulu, mesti ade lukisan hasil tgn seni aku neh dipostkan kan ? Hmm, aku nak sangat maen lukes-lukes macam dulu, tapi, aku malasssssss ! *ish ! sume bende malasss. cube bgtao ape yg kau tak malas ena ?* HAHA.


Lagipon, aku agak busy lah skrg. Takde mase lah nak maen-maen skrg *ceh, perasan tak de mase nak maen-maen konon, yang kau asek online memanjang tu, bukan membazir mase ke ?* Hehe. Tu dikire mase darurat. HAHA. Biaselah, budak PMR katekan. Kene attend extra class yg tak kire mase tuh. *tgk, rajen kan aku ? HAHA* elehh, rajen ape tu, dah kalau tak terpakse gi extra class, memang kau takkan gi pon kan? Pirahhh !


So, laen kali jelah aku lukes-lukes neh yer. Aku malasss ( lagi ! )  skrg nak mencemar duli tgn seni aku neh. Muahahaha.


K lah, aku da malas nak tules panjang-panjang. *ceh, tanak tules panjang-panjang konon, dah terpanjang pon karangan kau neh.* 

HAHA. bubye :D


p/s - Apesal banyak sgt perkataan "SO" & "MALASSS" neh ? grrr.

p/s/s - Aku sendiri pon tak paham ape yg aku membebel sepanjang entry neh. So, ( lagi ! ) Sape-sape yg tak paham tu, buat-buat paham jelah yer. Sbb aku neh memang suke maen tules je. Tatabahasa tunggang terbalek. Mueheheh. 










Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment