Sunday 17 April 2011

broke into tears ='(







Assalamualaikum ! 




Excited nye aku nk post entry baru hari nehhhhhh :D :D :D 





Fuyyooooooooo. Lame kan aku tak update blog ? Rnduu aku tak ? Rnduu takk ? *cengkerik, cengkerik -_____-" Perasan nyeh aku. Ntah ade org bace blog aku neh ke tidak. Haihh.


Back to the main topic. Hmm, Sebenarnya, tadi, aku nanges. Nak tao sbb ape ? Tanak ? Tanak tao sudah. Org tak ckp ngan dye pon. HAHA.


Aku nanges sbb aku ade perselisihan faham sket ngan kawan aku. Ktorg gaduh. Dah lah time tu, ustzh ade lam kelas. Tp, seb baek ustzh tak perasan ktorg gaduh. Ramai jugaklah yg tengok drama swasta sebabak yg tak seberapa tuh. HAHA.


Maybe, pada pandangan dye, aku yg buat salah dulu hingga mencetuskan pergaduhan. And, maybe pada sudut pandangan aku plak, aku nampak dye yg salah. Tao ktorg gaduh canner ? Ktorg tumbuk-tumbuk, tarek rambut, dushdushdush, pastu kasi flying kiss ! Opsss. Silap. Flying kick !

HAHA. Kene tipu ! Eleh. Biaselah pompuan, lau gaduh-gaduh neh, stakat gaduh mulut je. Bukan gaduh gi cepuk- cepuk mulut orang tuh. Gaduh mulut neh, lebih kurang berbalas pantun je. HAHA.

Lepas aku dah habes balas-balas pantun [ perang mulut ] tuh, aku pon senyap jelah. Malas daa nak ckp pape. Aku pon tahannn jelah saket ati aku neh. Aku amek buku Bahasa Arab, then angkat letak depan muke. Aku tahannnnnnnn lagi hati aku neh. And, seperti dijangka, air mata aku mengalir.

Mesti korang cakap :


" Hek eleh ! Gaduh sket nak nanges ! Kerek dho ! "


" Eeee. Manje ! Annoying gile budak tuh ! "


" Ek eleh. Over je budak tuh. Ingat dye sorang je ke boley nanges ? Aku pon boley nanges jugak lah ! "

" Pirahhh ! Biaq pi dia lah. Dye tu memang mcm tu. Nak tarek perhatian orang lah tuh. Huh ! "



Kan ? Kan ? Kan ? Mesti korang anggap cam tuh kan ? Hmm. Fyi, aku nanges bukan nak tarek perhatian or what so ever lah. Aku nanges pon bukan nyer sengaja. Bukan aku yg mintak. Aku sedaya upaya nak tahan air mata neh kuar. I admit mmg aku neh agak sensitive. Dari dulu lagi. Tu yg kawan-kawan pggl aku SENSITIVE LITTLE MONSTER. 

Tp, tu dulu. Skrg, aku cuba untuk berubah. Aku tak nak jatuhkan air mata aku neh dpn kawan-kawan lagi. I tried to be strong. But i can't ! I need someone who can calm me down and says "tak yah kesah lah dyorg tuh. Biar je. Bukan nye kau pon yg salah kan ? " Haa. bru lah air mata aku yg dah nak jatuh neh, masuk dlm mata balek and hati aku yg panas membara trus jadi beku. Fuhh.


Lau mcm tuh, takde lah hati nurani aku neh melalak lalak berserta linangan air mata, sedu sedan, tak lupe jugak mate & hidung merahh gile !


Hmm. Aku bukan nk mengata atau nk sabitkan sape-sape dalam hal neh. Aku just nk kemukan kenyataan maksud linangan air mata yg aku hamburkan.


p/s - Pasal pergaduhan tu, tak de kene mengena sebenarnye, just nak bagi jalan cerita pasal air mata aku neh mantop sket. Hee. so, jgn amek kesah psl drama sebabak itu yer.

p/s/s - Kalau korang gaduh atau ada berlaku selisih faham ngan aku, then aku nanges, jangan fikir aku nanges sbb nak tunjuk manje atau nak tarek perhatian atau pape jelah !


p/s/s - Ntah bile plak aku nk update plak yer ? sejak kebelakangan neh, aku jadi malas nak update. Biase lah budak calon Pmr. busy semedang. Hw byks gilewrss. *pdhl, aku tak buat pon hw. HAHA



KETAHUILAH BAHAWASANYA, BUKAN KU PINTA UNTUK MENJADI SENSITIVE DAN MUDAH UNTUK MENGALIRKAN AIR MATA. 





Bubye ! Till next time yeahh ! Muahhh ! 










Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment