Saturday 23 April 2011

MAXISSSSSSSSSSSS ♥ ♥ ♥

Assalamualaikum ^^



Aku nak update, tapi stetelah perah otak untuk essay bi td, aku da malas nak karang untuk entry kali neh. *padahal, dilla & intan yg 90% buat essay aku tuh. HAHA.

Hari neh, aku happy sgt ^^ walaupun dilla cakap aku laen sket ai neh. Sbb nye _______. Mne ley bgtao ! nonono. haha.

Aku gi lib [ library ] and kbmall td. Nanti aku citer yer pasal ape yg terjadi sepanjang ktorg hang out. hee ^^



p/s - nak tao ape kene entry neh ngan title MAXIS tuh ? nanti kan entry terbaru yeh *tp, tak tao la bile aku nk update. Tunggu jelah. HAHA

p/s/s - hari neh birthday adek aku, anep :)

p/s/s/s - thank you dilla and intan sbb tlg buat kan aku punye essay. Especially dilla. Thank youuuuuu :)


Bubye.
Thanks for reading :)

No comments:

Post a Comment